maandag 17 oktober 2011

Meer huishoudelijke mededelingen

Lieve lezers,

mijn schriftje vult zich met ideeën, mijn telefoon met foto's (al moet ik daar misschien iets aan doen, want ze lijken nogal onscherp als ik ze op groot scherm bekijk), eerste zinnen vallen mij tijdens het wandelen in, dus er komen heus echte berichten op dit blog te staan. Beloofd.

Maar kijk ook eens naar rechts waar twee spiksplinternieuwe rubrieken te bewonderen zijn! "Singapore slogan", omdat flauw echt veel flauwer kan, en "Tropisch plaatje" voor datgene dat slechts weinig woorden behoeft. (Jaja, míjn variant van weinig woorden, maar wel de algemeen geaccepteerde rechterkant, want dat heb ik net gecheckt met de befaamde "als je je handen voor je houdt vormt de linkerhand de L van Links"-methode. Ik ken mijzelve, zoals de Griekse wijsgeren al aanbevielen.)

En zie boven, waar een pagina Helemaal Aan Mij is gewijd! Met een hopeloos verouderde foto toen ik nog straffeloos van onderaf gefotografeerd kon worden! Kortom, genoeg leesvoer. Bovendien heb ik mijn eerste opdrachten binnen en moet ik zowaar Aan Het Werk. Morgen ga ik zelfs Echte Correspondenten ontmoeten op een daadwerkelijk Congres over de Aziatische Eeuw (nee, daar mist geen letter, dat is een ander continent).

Dus ik moet bloesjes strijken. En een rokje. Want die verfrommelde vodjes waar ik de afgelopen weken tot groot genoegen van mijzelve in rond gestruind heb, die kunnen nu natuurlijk niet meer.

Het begint hier zowaar op een leven te lijken.

3 opmerkingen:

  1. Katrijn, oma wil graag je blog op papier lezen. Bij het printen vallen de zinnen er half af. Hoe kan ik het printen??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerlijk gezegd - ik heb geen idee! Kun je het copy-pasten naar word? Dat lijkt me het handigste...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is gelukt, het lag onder andere aan de printer instelling bij oma. Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen