zondag 25 september 2011

Mededeling van huishoudelijke aard

Lieve familie en vrienden,

wat jullie eigenlijk allemaal willen weten, is hoe het met E. en ons gaat. En dat wil ik ook heel graag vertellen in korte, krachtige, geestige Facebook updates. Maar ik vermoed dat niet iedereen (ik denk met name aan kinder(wens)loze vrienden) zit te wachten op al die boeiende beschouwingen aangaande het Singaporese luierleven en dus besloot ik dat soort onderwerpen naar hier te verplaatsen. Het nadeel is dat ook de andere info, zoals de minutieuze beschrijving van ons heerlijke appartement (met 25 meter bad, had ik dat al gemeld? En gezeteld op een enorme Japanse supermarkt? Op spuugafstand van zowel het hipste design-uitgaansleven als, de andere kant op, het meest trashy toerisme-gebeuren?) en het wel en wee van mijn hopelijk binnenkort weer werkende leven.

Dus, hier dan eindelijk het beloofde blog. Voorlopig nog even zonder paswoord, want dan kan iedereen die geïnteresseerd gewoon lezen. (Bovendien, iets belastends terugvinden in de datasoep van internet is nog behoorlijk ingewikkeld. Zelfs als je weet waar je naar zoekt - zo heb ik ooit een goed deel van de werkdag besteed aan het opzoeken van een ambtsbericht op Wikileaks om te controleren of er stond wat een ander medium beweerde dat er stond (nee). Sindsdien heb ik er eigenlijk wel vertrouwen in dat wie kwaad wil, nog een behoorlijke kluif heeft aan internet.)

Ik hoop dat jullie onze belevenissen met plezier lezen. Reageer, als je zin hebt, ook vooral met eigen opmerkingen, beslommeringen en beschrijvingen van gebeurtenissen, huizen en wat dies meer zij. Maar ik ga nu eerst een boterhammetje met kaas eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen